۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۸۹۵۵
آیت الله بهشتی در گفت وگو با رسا:

دولت توطئه های دشمن را با حل مطالبات معیشتی خنثی کند | عدم توجه به تولید و اشتغال جامعه را دچار مشکل جدی می کند

نماینده خبرگان تأکید کرد: مسؤولان باید به مشکلات مردم اهمیت دهند چرا که اگر نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند وجود مشکلات حربه دشمنان برای تحریک افراد خواهد بود.
آیت الله بهشتی

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید به مشکلات مردم بسیار اهمیت دهند چرا که اگر نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند وجود مشکلات حربه دشمنان برای تحریک افراد خواهد بود.

وی افزود: مسؤولان باید با تمام نیرو و قوایی که دارند مشکلات مردم را حل کنند، مردم مشکلات مالی و بیکاری دارند که باید حل شود، رهبر انقلاب فرمودند که برخی مؤسسات مالی منشأ نارضایتی شدند و همه مسؤولان باید به حل این مشکلات به میدان بیایند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مؤسسات مالی باید اصلاح شود، اظهار داشت: جمعیت بسیاری گرفتار این مؤسسات هستند و افراد دارایی خود را در این مؤسسات قرار دادند تا زندگی آن ها کمتر دچار مشکل شود اما خود این مؤسسات به مشکل تبدیل شده اند.

وی ادامه داد: همچنین مسأله ربا و سودهای کلانی که در جامعه وجود دارد باید اصلاح شود، حقوق های نجومی مدت ها مورد بحث بود که باید حل شود و در جامعه ای که مشکلات اقتصادی وجود دارد نباید شاهد چنین مسائلی باشیم.

آیت الله بهشتی با بیان این که اگر به مشکلات توجه و برای حل آن ها تلاش شود از نارضایتی های مردم کاسته خواهد شد، ابراز داشت: مسؤولان باید مراقب باشند و بدانند که وجود نارضایتی ها حربه ای برای دشمنان است تا افراد را تحریک کرده و موج آفرینی کنند.

وی عنوان کرد: مسأله اقتصاد مقاومتی امری بسیار مهم است و با توجه به این که سال 96 به تولید و اشغال نامگذاری شد کارها و برنامه ها باید در این راستا باشد، باید ببینیم چه اندازه تولید و اشتغال پیشرفت داشته و مسؤولان برای تحقق آن تلاش کرده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: آیا باید برای همه چیز حتی خوراک وابسته به خارج بوده و در تولید ضعیف باشیم؟ وقتی تولید ضعیف باشد اشتغال نیز تضعیف خواهد شد و مشکلاتی را در پی خواهد داشت، مسؤولان باید تلاش کنند تا از مشکلات کاسته شود و تولید و اشتغال را در درجه اول اهمیت قرار دهند./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات